tirsdag 31. januar 2012

Lune pledd til vinterkveldene / Blankets for dark winter nights


Når vinteren er på det mørkeste og kaldeste er det ikke noe som er
som  å ligge under et mykt og varmt pledd. Enig?

I dag nyter jeg et knippe vakre pledd som finnes der ute.
Pledd i nydelige ullkvaliteter og avdempede farger.















Skulle gjerne ønske meg et nytt, bare fordi der er så mange fine å velge i, men vi har flere som er både fine og som vi er glade i. Men fin gave både og få og å gi, ikke sant?

Har du pledd i stua di?

Bilder fra Lapuan Kankurit fi, Tumblr, Norrgavel, Stilleben dk og Swans Island blanket.


I neste innlegg
veggdekor

8 kommentarer:

  1. Åh pledd. Finst ikkje bedre enn å tulle seg godt inn i eit og krølle seg på sofaen med favorittfilmen og en kopp god te.

    Og for eit nydelig innlegg du hadde i går. Herlig heim, herlige bilder. :)

    SvarSlett
  2. Funklepledda er så fine!!!

    Jeg har massor av pledd. Til å være i en så liten stue da. Hele 3 stykk, Eivor fra ikea, Henny fra ikea og det fleecepleddet fra Monki. I <3 pledd!

    SvarSlett
  3. Jeg liker pleddet med sau på! Har i grunnen en forkjærlighet for de fleste ting med sau.. (kommer sikkert av oppveksten på småbruk med sau i fjøset) :)
    Vi har pelspledd i stua, og på soverommet har jeg et slags gammeldags fleecepledd, eller hva det nå er. Egentlig skulle jeg hatt et skikkelig godt ullpledd til å ha over dyna, sånn som det øverste med sauen :)

    SvarSlett
  4. Herlige pledd! Jeg ELSKER pledd, og har alltid lyst på fler. Det eneste som begrenser det er plassen... Bruker å ha et stooort rørospledd over senga om vinteren, det er så deilig!

    Ang lego-innlegget hos meg - vis det gjerne :) Jeg har en plan om å skrive et lengre lego-innlegg også, ble så innmari inspirert da jeg pønsket på hva jeg skulle gjøre her hos oss. Kan jo gi et pip når/om jeg kommer så langt også ;)

    SvarSlett
  5. Da jeg var lita gav mamma meg tilnavnet Vandrende Ullteppe fordi jeg allrig gikk med et teppe rundt meg, hehe:-) Og det har ikke forandret seg stort, jeg elsker pledd! Falt for det gule, hvor er det fra?
    Klem, Elin

    SvarSlett
  6. TAkk for hilsener :)
    alltid kjekt!

    Fragmenter: det gule og grønne er fra danske Stilleben dk - eget design. De har webshop. :)

    SvarSlett
  7. Så mange fine!!!
    Vi hadde i grunn trengt et nytt pledd. Men blir liksom ikke til at jeg kjøper det...
    Nå fikk jeg selvsagt veldig lyst på et:)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...